Funderat färdigt...

...tog en liten promenad...ut till bilen!!
Åkte till Rusta och gick och glodde där med Kicka...sen blev det Stadium och Skopunkten
Det kan man väl ändå kalla en typ av promenad eller?!

Men jag har varit så nyttig så idag!!

Frukost/lunch:Två rostade...en med ost och en med skinka och paprika, ½ glas apelsinjuice och kaffe
Middag: Grönsaksoppa med skinksmörgås

Ett par klunkar ur en MER och ett par halspastiller blev kvällens biosnacks

Kvällen tillbringades förresten med Kicka, Lininger och Maria.....förhandsvisningen av "Sommaren med Göran"
Jag säger bara: FY FAN FÖR ATT HETA GÖRAN!!!!
Mycket trevligt sällskap....vi skrattade så tårarna rann...ofta och länge!

Nu ska jag så lite solrosor på molehill och sen nanna kudden....kan tänka mig att delar av filmen kommer gå i repris i min skalle!

Aaa just de...gjorde ett fynd idag...men det får ni veta senare...natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0