Höstväder

Idag är det ruggigt värre hörrni!!
Och min lilla snutta som ska på glassutflykt idag
Men det slinker nog ner oavsett väder hihi

Själv ska jag åka till pappa och sen träffa systra mi
Lite shopping på stan....fruuuktansvärt länge sen måste jag säga.

Igår kväll begav jag mig iväg till Skeda församlingsgård för att lyssna på Stay close....dom är såååå bra!!!
Och Både Monika och Kenneth är jättemysiga människor. Vi pratade lite i pausen....och så stannade jag kvar efteråt och hjälpte dom med alla grejer ut till bilen.
Sååå himla mycket sladd för att man ska kunna ha trådlöst Inte klokt!

Medelåldern låg nog nånstans på 70 bland lyssnarna...men jag hade så trevliga bordsgrannar
Lotteri var det också...och tänka sig att jag vann
och så fick jag två skivor med stay close också!!! Det var nog högsta vinsten

Fika fanns i mängder....en massa hembakt som låg så fint upplagt på gammaldags kakfat...en del på fot
det var bullar, tårtor, kladdkaka med grädde, mandeltårta, punchrullar, nötchokladrutor , drömrulltårta och jag vet inte allt.....och jag var så DUKTIG att jag inte tog nånting alls!!
Jag bara stod och luktade(pratade) med Monica och Kenneth medans dom plockade på sina tallrikar

Ett grönt äpple och Harpers island avslutade min onsdagskväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0