I afton dans!

Snacka om att ha vädergudarna med oss
Inte en droppe regn kom på oss....dansgolvet var snustorrt och inte alls blött och halkigt
Solen sken och vi svettades rejält.....behövde inte ens ta på en tröja framåt kvällen
Vi funderade på att ta ett dopp ....badet låg typ 50 m från dansbanan

Ojoj vad jag har dansat!!!! Helt slut i kroppen....och knoppen
Jättehungrig är jag nu...vissa glufsade ju i sig hamburgare och bullar och grejer....

Min middag/kvällsmat idag blir en burk makrill i tomatsås och ett äpple
Hoppas nåt gram försvunnit idag så som jag kämpat!

tyvärr ville inte min kamera vara med ikväll...men jag misstänker starkt att jag fastnat i många konstiga ställningar på mååånga bilder
Och jag hoppas att nån lägger ut några vackra bilder...för det var verkligen vackert på området!

Tack alla som vågade komma och dansa med mig Det var verkligen jättekul!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0