Jag - idol?!?!

Titta här vad jag hittade på en blogg!!! (det bidde inga bilder här men dom är på mig )


Min stora idol...

Träffade Gittan förut när jag var en snabbsväng till centrum. Som vanligt med ett leende på läpparna som går från ena örat till det andra. Hon hade en av sina dagar då värken i kroppen tog överhand. Inte sovit många timmar under natten. Denna kvinna är enorm, styr och ställer med allt. Fattar inte hur hon orkar hjälpa så många med sina bestyr och utöver det har hon sitt eget att fixa.

Det jag vill ha sagt är att hon är min stora IDOL, finns alltid tillhands när man behöver någon att luta sig mot.

                   
Tack Gittan för att du finns ;) Du är guld värd... Bara så du vet....

Kommentarer
Postat av: I-L

Vi kan kolla läget när det gäller torsdag... Hörs vännen / Kram

2009-07-29 @ 12:44:22
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Ja men det är ju sant som det står!!

Kramis!

2009-07-29 @ 23:09:16
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0