Let the sunshine in....

Ja tänk, idag har man fått se solen lite grann igen
satt en liten stund på altan i shorts och linne...det blåste allt kallt tyckte jag, men solen värmde så gott att jag efter en stund satt i bara trosor och BH
Då dök Krister och Maria upp
Fast dom är ju så vana vid att se mig halvnaken hahaha
Fick sällskap i solen av Maria en stund....tills vi och Kicka åkte till IKANO och glodde
Tappade dock orken ganska snart......har så himla ont i benmusklerna idag, undra om detär träningsvärk från igår
Lederna värker....ytterliger fyra leder har börjat bråka....nytt och jäääävligt tråkigt
Blir så handikappad...och förbannad

Sen har ju gråbon satt igång och pollinerat sig....och det tycker inte jag om
Är jätteallergisk mot just det....så lungorna har känts som om dom vore små kolibrilungor idag
Flämtade som en blåsbälg när jag försökte prata och gå samtidigt......

Vi samhandlade lite mat i alla fall och åkte hem och samlagade den....ups så konstigt det ordet blev nu då
Vi lagade mat tillsammans i alla fall, det var så det var menat och inget annat.
Barnbarnet kom med hem och busade lite med farfar....och faster...jösses när dom sätter igång!!

En dag i lagom takt.....riktigt trevlig om jag får säga det.....en dag när jag satte färg på mitt underliv....och det kära vänner får ni tolka fritt huuur ni vill

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0