Mycket konstigt nu....

På vc jobbar man för fullt sa läkaren.
Många misstänkta svininfluensor!
Och liksom dottern har, väldigt många virushalsflussar!!

Hon bäddade ner sig så fort vi kom hem från vc....och jag tog på mig nattlinne och gick omkring i ...kl 17.00
sååå himla skönt att bara trasha liksom....

Blev tomatsoppa till middag...lätt för dottern att svälja ner.
Vi hade strimlad rökt skinka och riven ost i mmmmmm gottigott

Sen har vi legat i soffan och tittat på Allsången...jag måste nog säga att jag tycker Lottas är bättre efter att ha sett den igår!
Efter det tittade vi på Ghost whisperer.....mmoooaahhhh

Efter lite honungsvatten ligger hon nu och nannar kudden.
jag ska också försöka komma i säng snart....har en massa grejer jag måste fixa under ett par stressade morrontimmar...

På kvällen, förhoppningsvis...jag hållar alla tummar....så ska jag komma iväg till Söderköping för att dansa lite!
Har gjort som Inger sa och försökt hålla alla käppar ifrån hjulen....men ni vet hur det är....nån jäkel slinker sig in ändå
Än kan mycket hända fram till i morron kväll....jag har blivit så van nu....försöker ta det som det kommer så jag slipper bli så ledsen och besviken sen.

Men det verkar ha blivit min lott i livet.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0