Mycket på en gång!

Jag planerar och planerar.....men när det ska till att göras flera saker på en gång så går det inte ens med den bästa planering i världen! Jag lovar!!

Hela förmiddan har jag bara varit liksom....vattnat lite, suttit på altan och klappat kissen....vikt lite tvätt....läst....suttit vid datorn
Sen runt lunchtiden....då jäklar.....det ska plockas fram nåt ätbart till karln som kommer hem, sonen ska hjälp att fylla i papper (som ändå inte kom på lådan idag för att det behövs ett besök på AF först!), stora sonen vill ha skjuts och "tolk" när han ska skriva på nya lägenhetskontraktet, dottern ska hämtas på jobbet.....och så vill karln ha hjälp med att skicka iväg ett paket med bussgods. Helst allt på en gång!!
lyckades näääästan
Men jösses så ont i magen jag fick....och blev sååå trött.
Nu lagas här middag.
När den är klar ska jag hämta sonen igen, för han ska få instruktion på tvätt/diskmaskin i nya lägenheten.
Och mamma vill mat till sin kisse.....

Sen tar jag kväller hörrni!
måste fasen vila om jag ska orka med två danskvällar den här veckan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0