Nostalgiafton

Gårdagskvällen var avsatt till Inga-Lena, Krilla och Micka!
Det åskade, regnet öste ner men vi "urkvinnor" skulle sitta ute på altan....jajamensan
Blev nästan hesa av att överrösta regnet ett tag

Så avverkades några timmar med både allvar, elände blandat med en massa galenskap och skratt
Och så minnen då....
Vi började från början liksom...gick tillbaka till första gången vi träffades.
Våra karlar kände varann och hade stött ihop....och så bestämdes att vi skulle äta kräftor tillsammans
Denna kväll var jag nykter(jag var oftast det när jag var ung, vacker och oförstörd.....numera är jag ju bara ung och vacker)
Hade ett litet barn att ta hand om....
Men dom andra paratade på...det visade sig att I-L och min karl kände varann sen förr....och denna dam är vida känd för att supa den bäste karl under bordet. Vilket hon satsade på även denna kväll....och lyckades ska tilläggas

Vissa saker har hon dock förträngt från denna kväll, men jag hade allt bildbevis!
Fram med gamla kort och sen garvade vi oss harmynta.....

Förstår ni vilket trauma? Inte konstigt att jag blivit som jag blivit.....upphånglad av denna galning redan på första dejten
HAHAHAHAHAHAHAHAH

Nåja, tiden går fort när man har roligt som ni vet....när besöket åkt hemåt så åkte vi iväg
Sambon kom på att han måste ha snus.....lillsnuttan sov redan, men vi andra tog en åktur.
Sen satte vi igång en film när vi kom hem.
Klockan blev två innan jag kom isäng....och då skulle det ju värkas till förbannelse så jag hade svårt att somna så klart
När väckarklockan ringde 6.30 var jag i en annan värld kan jag säga

Schemat för dagen är fullproppat så jag hoppas att jag håller mig vaken till kvällen och dansen på Emmalund!
Det utlovade regnet kan ni få behålla nån dag till ni som har det.....för jag vill inte va med om en inställd dans till. Hör ni det ni vädergudar??!!

Kommentarer
Postat av: I-L

Hahaha glömmer aldrig när vi kom in i trapphuset och jag såg namnet på dörren,,, oh herre je,,hur skulle det här sluta..VILKEN kväll,, den du skulle vi ha i repris....

2009-07-31 @ 09:19:48
URL: http://illi.blogg.se/
Postat av: Suzanne

Jag tror att hon och jag försökte supa varandra under bordet vid ngt tillfälle....hahaha...Ingen av oss lyckades, så den kvällen vet jag att våra män var lagom roade av oss. Trots att vi var snygga, charmiga, roliga och doftade rosenknopp ;) Kanske inte lika roade som I-L och jag var...ASG Kul hade vi!!!!!

2009-08-04 @ 13:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0