Överraskande dag!

Idag gav vi oss iväg hela, trasiga familjen för att hämta upp en säng som hemmaboende sonen fått gratis av en tjej som skulle flytta från stan.
När vi väl fått på sängen på biltaktet så visade det sig att dom hade lite andra prylar som dom tänkt slänga men som Kicka kunde få till loppisen!
Åkte hem med säng och gubbe och tog min bil tillbaka.....sonen hjälpte till att packa in i släpkärra och Kicka och jag bar grejer till deras bil.
Det ver tjejens föräldrar och hon som ensamma skulle fixa både flytt och städning....långväga ifrån var dom också.
Det var så himla trevliga människor. Mamman var medial och började prata med mig att hon kände att jag hade "gåvan"



Innan vi satte igång med detta hann vi med ett par timmar i Kickas loppis och ett varv till pappa...så idag känns det i både kropp och knopp att man varit aktiv.
blir nog tidigt sänggång idag känner jag hihihi

Jag och sonen har baxat ner hans trasiga säng och upp med den nya....han fick knappt luft stackarn, sjukdomen sitter i än
Och själv får jag väl se om jag tar mig upp ur sängen i morron.....känner mig rätt så mör redan nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0