PARTYTIME!!!!

Åhhhh så jag sett fram emot denna dag!!!!
Värsta partyt med brudarna!!!
Händer en gång om året så det är ju inte så konstigt att man hinner längta halvt ihjäl sig

Förra året var jag och Gramisse kvar sist....vi blev ivägkörda runt 04.00 hahaha
Då ville värdinnan sova. I år har hon lovat vara vaken längre....då somnar säkert jag runt 22.00 hahahaha

Första gången det är ett tema på festen. "Sagoprinsessor"
Hmmmm
Första tanken var HÄXA, det har jag varit förr så det finns det utstyrsel till.
men när familjen uttryckte sig som så att då behöver jag ju inte klä ut mig, häxa är jag ju till vardags så....
Men särskilt prinsesslik är jag ju inte ......

Nu har jag i alla fall lycktas pula ihop nåt .....med hjälp av Maria och Kicka som uttryckt sin åsikt....fast jag gjorde som jag ville i alla fall hahahaha
Och tänk...dottern tyckte det blev bra till slut
sonen fick en tår i ögonvrån igår kväll när jag provade slutresultatet och sa att jag var såååå fin hihihi

Regnet öser ner och kallt är det så här gäller det att packa ner fleecetröja, filt, strumpor mm
Och promille.....hoppas det värmer gott.
idag finns inte en tanke på runda/spolformade kroppar....idag är det bara PARTY som gäller

Igår.....lyckades jag få en stockholmsfamilj få tillbaka sin förrymda dotter. Många turer har det vart kring detta ojojoj...några sömnlösa nätter bla
mycket tankar och känslor....

Och mitt på dan...väntade hem sambon på lunch, hade dukat bordet och hörde en bil på gården. trodde ju det var han....men ack vad jag bedrog mig!
Där stod en livs levande
Jag blev såååå snopen och såååå glad....men hon ville inte komma in på lite kaffe ens en gång....bråttom, bråttom
Hon kom bara för att lämna en present till mig.....till MIG?! Bara för att liksom.....
jisses jag höll på att börja gråta......

Tack snälla "emsliten"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0