Så var det lördag igen...

Tänk igår kom solen till mig igen
Kunde jag väl aldrig tro på förmiddan så mulet som det var!
Så det blev allt en mysstund på altanen...med västerbottenpaj,kräftröra, sallad och räkor
Lite gott bröd och pepparost.....vi hoppade dock vinet och tog ett par kalla öl istället, som sköljdes ner med ett par lakritsshot

Sen tog myggen herraväldet
Blev totalt uppäten och var nära på hysterisk ett tag...så jag gick in
Väl inne i värmen kände jag hur jäkla trött jag var.....så tidigt har jagitne lagt mig på hela vekcan....kl 24.00 låg jag i bingen och sov nog innan huvudet hamnade på kudden

Idag känner jag att jag vill göra något men vet inte vad....hmmmm fortsättning följer.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0