seg som kola....

Veckan börjar ta ut sin rätt tror jag....
Brist på mat och framför allt sömn!!
Känns som jag har bomull i huvudet typ....hänger inte riktigt med
Lederna värker som attan ....och var är solen som skulle skina och värma mig idag då?
I norrland nånstans säkert

Nu ska jag "jobba" en stund......handlingsdags med mammsen....och sen sonen
Mamma orkar inte längre med att jag handlar med båda samtidigt...hon tycker det blir så rörigt när jag springer fram och tillbaka och pratar med båda samtidigt hihihi
Försöker ju bara vara lite effektiv för att spara lite på mig men.....

Sen är det lunchtime för sambon och hämtning av dotter.....kaaanske hinner jag lägga ner kroppastollen på sofflocket en stund på eftermiddagen. Hoppas det!

Ikväll hade vi tänkt sitta på altanen och mumsa....men vi har ställt in det. Båda är så kassa i kroppen och som jag nämnt så visar sig inte vädret från sin bästa sida.

Ha en bra dag allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0