Somliga straffar Gud mesamma!!

För det är väl det Han gör....för att jag lämnade familjen ensam några timmar i lördags för att roa mig med brudarna.
Sicken söndag det blev!!!!
Hade upplägget klart redan innan jag klev upp ur sängen.....SLAPPA, FANTA och GODIS!!!!!
Det sket sig i starten kan jag säga....men vem skulle bli förvånad?!

När sonen vaknade mådde han pissdåligt....hade svårt att andas och var kallsvettig...kunde inte äta....
Gick och la sig och vilade igen....skakade av frossa. efter en liten stund ropade han att han måste åka till doktorn.
slog 1177...tjugo minuter senare hade jag en trevlig sköterska på tråden. Så klart han skulle komma in...det fanns en tid om två timmar.

Sonen pallrade sig in i duschen...jag hör hur han ropar MAAAMMMAA.....springer dit och sliter upp dörren....där ligger han på golvet och flämtar : ambulans!!
kritvit i ansiktet och får knappt luft.
Shit pommesfritte!!!!

Ambulansen snabbt på plats och ger dom plats att jobba på....in i bilen med ungen och på med en massa grejer....en av killarna kommer ut till mig och rapporterar.

Blodtryck är högt, väldigt snabb puls, hjärtat slår konstigt...vi har telefonkontakt med läkare på akuten just nu. Och NU åker vi om du ska med.....
Väl på plats strömmar folk till....på med syrgas, sladdar överallt....sticker samtidigt i båda armarna...läkare lyssnar och klämmer.
sonen ligger där med slutna ögon och bara flämtar

Efter några timmar ligger han i en säng på en avdelning.....hans obehandlade halsfluss visade sig ha ställt till det ordentligt!!
Men nu har han fått medicin och dropp och grejer och börjar piggna på sig...allt frid och fröjd

jag har fart som en skållad råtta.....från sonen hem för att väcka Kicka som skulle börja sitt sommarjobb idag....fixa lunchlåda medan hon fixade till sig...skjutsa iväg henne....hem och väcka sambon...hjälpa honom med kläder och frukost och se till att han kom iväg till jobbet...iväg till sjukan....hem för att fixa lunch till sambon ....till sonen...och senare hämta Kicka....osv osv

Nu ska jag ett varv till stora sonen där det återigen är STORA problem....polisen gör inte ett skit.Men idag kan jag säga att det är fel dag att jävlas med den här delen av familjen!!!
Jag ska gå in i den där jävla pundarkvarten och läsa lusen av dom förbannde idioterna!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Spana in mina bilder jag ritat till en teckningstävling på nyheter24.

Mina bilder är nr.2 & 3

Rösta gärna om du har tid och lust :)



http://nyheter24.se/noje/skonhet/278082-idolbilden-de-atta-finalisterna

Postat av: Sandra

Vill du ha fler besökare till din blogg?

Bli medlem på dessa sidor så lovar jag att

din statistik kommer öka!



http://www.bloggplus.se?r=58593

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=lillsazza

http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=lillsazza

2009-07-13 @ 19:44:13
URL: http://lillsazza.blogg.se/
Postat av: Babben

Hälsa Stoffe att han ska krya på sig!Tänker på honom,massor.

På dom djävlarna i "kvarten"!Köp ett vapen nånstans och knalla in med så kanske dom fattar att nu är MORSAN arg:)

Kram

2009-07-14 @ 05:42:18
Postat av: Linda

hälsa stoffe att jag tänker massor på honom :/

2009-07-14 @ 09:35:27
URL: http://litenlinda.bloggagratis.se
Postat av: I-L

Men hualia vad obehagligt, tur att det ordnade upp sig. Hälsa han så mycket och pussa han på pannan från mig...

2009-07-14 @ 13:02:23
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0