Stackars, stackars Krister!!

Det är synd om min vän Krister!!
Han kom hit förut och klagade på att han hade så långtråkigt.....och gnällde över att jag skrev så dåligt i bloggen så han inte ens hade den att läsa och ha roligt åt hahaha

Tänk att det finns dom som går in på min sida flera gånger om dan i förhoppningom att jag ska ha uppdaterat bloggen!!

Och vad finns där att läsa som är så intressant?!

Ajaj så ont jag har!
Ojoj så sjuka alla är!
hejåhå....nu ska det handlas igen....eller åka till mamma/pappa
Lite dansrapport då och då...

Det måste vara ett stort lyft i tillvaron att få ta del av detta

Fast jag måste ju få tacka alla er som faktiskt vill läsa om det...helt otroligt!

jag har en massa saker som rör sig i mitt huvud och i mitt liv som jag inte delar med mig av här....även om vissa tycks tro att jag blottlägger hela mitt liv här inne

Och ibland har jag bara ingenting att säga/skriva
som nu tex.....skriver bara för att Krister ska ha nåt att göra en stund HAHAHAHAHAHA

Får väl försöka skriva ihop en liten saga till nästa vecka eller nåt

I morron ska jag iväg och hämta en säng till sonen.....GRATIS!
Det är mycket snika här hehe
Det gäller att vara om sig och kring sig
Tror inte det kommer hända så mycket mer i helgen faktiskt.....så det finns inte så mycket att se fram emot att läsa ....bara så ni vet
Men ha en fantastisk fredagskväll allihop!!
Med kyckling och chips ni vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0