Timmarna flyger iväg

Ibland går tiden så himla fort!!
Det gjorde den idag....träffade min syster.
Vi gick omkring på Ikano och glodde i affärer och bluddrade om allt och inget
Så hamnade vi i restaruangen för att fylla på energi....
Och vips var det dags att bege sig hem för att sambon snart skulle komma hem från jobbet

Då skulle vi ge oss iväg för att hämta en bil till sonen. Fan vad läskigt det är att bogsera!!!
En jättefin liten pärla....kommer bild så småningom
Nu är det bara själva "lappen" som saknas....tänk, sen behöver jag inte ens bli av med min bil när ungdomarna vill fara omkring

Nu ska jag ha en läsar/tv kväll och inte göra nånting typ.....

Imorron måste jag ge mig iväg till stan för att försöka få tag på det jag inte hittade idag....och det jag skulle köpt idag men som jag "glömde" hahahaha

Tack Lillstrumpa för en trevlig dag!
Ha en kanonkväll i morron i nya brallsen

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Tänkte på det där med dem små fina valkarna som både du och jag har kring magen... Funderar på att bada i yes diskmedel... Ja... Det är ju fettlösande!!!!



Kramis!

2009-07-09 @ 23:01:59
Postat av: lillstrumpa

Tack själv! Brallsen blev jättebra.Hemma tyckte dom att jag inte var klok när jag varit och shoppat och sen sa att jag har ju sparat pengar.Det var ju rea ,ju! Hi hi hi

Kram

2009-07-10 @ 12:02:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0