Trevlig kväll...

Det är precis vad jag, dottern och äldsta sonen haft .....
Vi skulle hälsa på paret som har lägenheten som sonen ska flytta in i.....för att han skulle få en instruktion av maskinerna som finns i lägenheten....jisses sicka moderniteter!!
Både diskmaskin, tvättmaskin och torkrumlare i lägenheten...snacka om lyx
så nu är det färdigburet med tvätten hem till mamma

Vilka trevliga ungdomar!!!!
Vi blev kvar i 2 ½ timme och fikade, pratade och skrattade
Så synd att dom ska flytta från stan !!

När vi gick därifrån så stod grannen och log och vinkade från sin balkong....brevid där sonen ska flytta in
Det känns bra det här!
Hoppas, hoppas att det håller i sig!

det regnar ute nu....och jag är inte mindre trött än förut....och klockan är mer än jag hade tänkt mig att den skulle va när jag skulle krypa till sängs....så nu säger jag natti

Kommentarer
Postat av: Babben

Bra att han får flytta så han kan få lugn o ro.Vart ska han flytta?



Kram o hälsa alla

2009-07-28 @ 05:52:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0