Ujujuj

Nog känns det i kroppen idag att man inte dansat ordentligt på ett tag!!
Och med tanke på att jag är med på i princip ALLA (snygga) bilder som inggust tog igår så förstår ni nog hur mycket jag var uppe på golvet
När man ser dessa bilder så undrar jag varför jag nästa gång jag dansar inte kan komma ihåg hur jag såg ut på dessa bilder!!! Och försöka bättra mig lite....jag kan inte fatta varför jag har en massa miner och grimaser och armvift hitan och ditan utan att veta om det.
Det ser inte klokt ut! Hahahaha
Men roligt har jag i alla fall.....och andra åt mig emellanåt

Idag har jag varit med sonen på ett möte....sen handlade vi lite och hälsade på svägerskan.
Hon mådde så pass bra nu att hon skulle baka bullar hihihi....skönt att höra

Ska laga lite mat och så kanske jag ger mig iväg en lillsväng till.....ja det ni

Så nu har jag invigt mitt nya tangentbord som Krister lämnade i present nyss. TACK!!!
Han sa att det fan inte gick att skriva på det jag hade ...NÄHÄ?!?! Hahahaha

Sicken tur att det inte var dans idag...för här regnar det nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0