VARMT

Jag vet att det är jättedumt att låta gnällig för snart fryser jag igen...men idag har varit så attans varmt tycker jag
svettas 24/7

Var i väg och handlade lite bara...sen har jag hållit mig i skuggan idag

Barnen och jag var ju iväg och så Ice age 3 på bio!! I lööööv it
Kicka sa att hon faktiskt hellre går och ser snyftfilmer med mig än såna jag skrattar åt....hela salongen skrattade visst åt mig
Började redan under reklamfilmen
Stämningen på topp alltså....

Fast jag trodde nog det skulle va lite svalt därinne....men jag hade halva Roxen under armarna när vi kom ut

Suttit ute och läst tills 23.40 när Harpers Island började på tv...missade ju del 2 igår..attans!
Spännande det är dååå!!!

Näe nu ska jag gå och knoppa....klockan ringer 6.00

Då ska jag hjälpa ungarna att komma iväg på sin utflykt....
Dom bad om "experthjälp" hahaha
"Mamma, du är så bra på att skriva listor när vi ska iväg...och tänker på att ta med sånt man kan behöva som inte vi tänker på....kan du vara snäll och hjälpa oss?"

Så klart!!

Kommentarer
Postat av: Linda

har stoffe tagit sitt körkort nu eller vad? :)

2009-07-03 @ 14:15:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0