Vilken helg....

folk verkar haft!!
Det har varit Maggie event, Mullsjö och powermeet!!! Fullt upp alltså...det är så kul att läsa och se bilder från er alla. Tack för det

Idag är det +11 blåser och regnar.....då får ev entuella hudcancerceller vila lite
Har bäddat ner bikinin så den får vila sig

Har t om tagit på strumpor idag ...och långärmad topp....och mysbyxor som jag inte haft på länge märkte jag!!
Muffinsöverhänget verkar ha vuxit till sig till en hel jävla sockerkaka ;
Det är ju för fan RESÅR i byxorna!!!! Får flytta runt linningen lite och se om jag kan lyckas placera den i nåt läge där man slipper få ÅTTA valkar!

Det är ju en av biverkningarna när man har falsk bulimi i hop med alzeimers light....man äter och äter men glömmer att spy!!
Resultatet blir då....en Gittzyh helt enkelt

Någon har sagt att både rund och spolformad också är en form så jag får väl tro på det och inbilla mig att jag har en fin sådan....

Näe...hörrni...undrar om man skulle ta och röra lite på sig idag....?
Det regnar.
Är kyligt.
Jag är seg som faaan.
Har ingen lust.

Tror jag lägger mig på soffan och glor på nån film eller nåt medans jag funderar....återkommer....

Kommentarer
Postat av: Tessan och "pälsbollarna"

Hi hi du är allt bra skön du!! Dina kommentarer om din kropp är ju bara för underbara, just därför bara ÄLSKAR MAN DIG!!



Puss på dig "ärtan"

2009-07-06 @ 22:53:31
URL: http://minahundarochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0