Blandad kompott...

Ringt och ringt till pappas boende, men inget svar!?!
Börjar tro dom läser bloggen hahaha

HAft det lite mysigt med sonen...liite ovanligt är det för han är som sin far....undviker helst folksamlingar och avskyr att gå i butiker mm
Så det har oftast varit dottern och äldsta sonen jag hittar på saker med. Den andra väntar hellre hemma
Men idag ville han ha skjuts till AF för inskrivning....under tiden gick jag omkring på stan
Vilken tid det tog!
Han ringde och sa att vi hinner äta lunch
Jag ba
Ok?!
Så vi gick till Ming Palace där jag spenderade en födelsdagspeng på lunchbuffé
Vi hade riktigt trevligt och skrattade och bar oss åt...as usual

Tillbaka till AF där jag satte mig och väntade i en skön stol....
Blev gladare och gladare för varje timme jag spenderade där
Stället var översvämmad av nybakade studenter...och massor av personal
Och vilken personal!!
ALLA och jag menar verkligen alla....log och var så himla trevliga
Sprang omkring för att hjälpa ungdomarna vid datorerna osv....glada tillrop och bara så himla trevlig stämning!
Stötte på Tessans sambo....jag lovar gumman , han var precis lika trevlig som alla andra!
Undrade om jag ville ha hjälp hihi...snäll kille

Snurrig av all info och inte ett dugg klokare begav vi oss av hemåt

Kicka ville fiska lite så jag följde henne till ån....
Dåligt med napp...så vi gav upp och åkte och spenderade min Mors dagsvinst på glass
Tre kulor Ben&Jerry MUMS!!

Nu ska jag slacka lite i soffan...se en film ...Australia tror jag det blir

Familjen äter hamburgare till middag, själv ska jag inte äta ett dugg mer idag
Men gott var det, så länge det varade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0