Bra kväll - kass natt

Filmen var jättebra som vi såg igår kväll!
Skrattade nästan hela tiden
Förutom när det blev lite hjärtskärande emellanåt

"Proposal" med Sandra Bullock i huvudrollen. Jisses vilken bra skådespelerska hon är!!
Gillar henne skarpt!
I denna film är hon en riktig bitch som bjuder på många skratt.
Just nu har jag glömt den manliga huvudrollsinnehavarens namn....men han var superduktig också
Samspelet mellan dom var grymt bra.

Länge sen jag hörde dottern skratta nästan en hel film...och på samma ställen som jag hahaha

När filmen var slut vill barnen fiska..igen
Det blev ganska snart kallt om nosen kan jag säga
Inget napp den här gången heller...

Satte (äntligen) igång Australia och klockan hann bli 01.30 innan den var slut
Inte konstigt att ögonen gick i kors!
Antagligen var jag övertrött för det var lögn i helsike att sova
Så idag gör man inte många knop....
Kanske skulle sovit bättre med bootsen på


Idag är det hämtning av mamma som gäller...iväg till pappa för en fikautflykt till Trädgårdsföreningen, sen ska hon handla och till frissan.
Ska försöka vila lite nu på förmiddagen så jag inte står och sover på eftermiddagen hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0