Du gamla, du fria....

"Jag är så glaaaad att jag är svensk....."
Så, nu har vi firat färdigt

Vi har inte kommit in i denna traditionen än faktiskt...gör inget särskilt för att fira den.
Går obemärkt förbi måste jag erkänna.


Solen har tittat fram här. Fast det är ju ingen sommarvärme precis....och mera regn är att vänta
Undra om det håller uppe så man hinner tända grillen framåt kvällen

Min dag har precis börjat.....vet inte riktigt vad den kommer bära med sig...

Gårdagen avslutade jag med att chatta med Grammis som fortfarande är i Spanien!
Himla trevligt sätt av avsluta dagen med

Jag kunde nästan känna värmen, se solen och alla vackra blommor hon beskrev.
Och nästan känna känslan av att vandra omkring och se allt det vackra....ligga på en strand vid havet och höra vågornas brus....stämningen på kvällar/nätter med god öl och drinkar(förutom den Canadensiska då )

Med bra fantasi så kommer man långt...nästan ända till Spanien

Kommentarer
Postat av: I-L

Grattis världens bästa Gittan på din stora dag. Hoppas att din dag blir vad du vill och att du får allt vad du önskar dig:) Kram

2009-06-07 @ 00:14:48
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0