Förberedelser...

På fredag tar min "lille" son studenten!
Fullt upp med förberedelser just nu....han har en massa upptåg och ska skjutsas och hämtas
Vi ska fixa lite här hemma.....det ska bakas och styras och ställas
Fast det blir ändå i liten skala.....både pga ekonomin men framför allt på att det bli en ack så liten tapper skara som firar honom.

Har både pratat med folk personligen samt skickat ut mail om inbjudan....osa i fredags....av dom har en svarat kanske(helt ok, förstår varför!)....en har sagt nej, ska fira annan student(helt ok, förstår precis!), en har sagt nej av helt förklarlig anledning men ska komma senare...helt ok

Men alla andra....har inte ens svarat!!!!!
Jag vet en kille som är fruktansvärt besviken kan jag säga
Känner sig beydelselös....bortglömd....och är väldigt arg, vilket jag förstår.
Lider med honom....

Men vi får göra det bästa av situationen och fira honom så gott vi kan
För honom är ju detta en stor dag!
Det borde dom veta som tagit studenten själva....

Så här ska inhandlas champangne och jordgubbar(till frukost), och pysslas efter bästa förmåga

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag jobbar fredagar, därför kan jag inte komma för min ekonomi överlever inte om jag tar ledigt ett par timmar nu när det har varit så många röda dagar/klämdagar. Men du får hälsa så jätte mycket till honom att jag jätte gärna hade varit med!!

2009-06-11 @ 14:31:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0