Fortsättning Tisdag....

...som jag för ett tag trodde var onsdag...rackarns också

Hann med att handla lite, införskaffa lite plantor(Kicka egentligen, jag var bara chaufför)
Åka till pappa....hade med SVENSKA jordgubbar som han skulle äta med mjölk och smörgås till kvällsmat istället för soppan han skulle fått

Laga lite mat OCH äta....makaroner och falukorv...som jag avskyr.
Kan ju egentligen inte äta pasta...och är inte förtjust i falukorv....bråttom hade jag också så jag kastade i mig maten
17.55 åt jag...skulle va på dansträningen 18.00
Hann få på mig skorna medans dom värmde upp...och idag lyckades jag hänga med ett par vändor.
Även om det var lurigt....
Men tack vare att jag bröt min medicinvägran idag(efter några veckor) så är jag nog på väg att bli bättre trots allt.
Bara att inse att jag inte klarar mig utan, som min doktor sa
Men emellanåt är det skönt med lite "avgiftning"

Idag har "trädgårdsarbetet" blivit lidande
Måste ta ett ryck i morron och odla ifatt lite
Hornen växer fan ut alltså....hahahaha Tänk så biten man kan bli av en så larvig sak som ett spel

På fredag är det fest med westerntema är i stan, på Brigaden....skulle vara jättekul att gå, men måste vända på varenda krona så det blir inget av med det

Imorron ska Kicka och Mariann ha ett gemensamt ljusparty.Vi lär bli en liten tapper skara som mumsar rabarberpaj och vaniljsås

Nu mina vänner, ska jag gå och borsta tänderna.....det går trots allt fortare än att städa köket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0