Hinner inte med...

Har fått höra att det finns dom som tror jag kolavippat i värmen hahha
Ingen fara på taket....hinner bara inte med datorn just nu
Vill vistas utomhus så mycket jag bara kan när det är varmt och skönt
Och dom få gånger jag springer förbi datorn är det för att skörda, så och vattna hihihihi

Liten rapport för den som vill.....men minnet är ju inte vad det borde vara så....

Söndag:
Satte klockan på ringning och gick upp för att äta frukost med Kicka och Mariann som kom för att hämta dottern
Dom skulle på en utflyktsdag till Uppsala(jag var också medbjuden men klarade inte av att sitta i bil så långt med min protesterande kropp)
När jag vinkat av dom så bänkade jag mig på altan....resten av familjen sov och där satt jag och blundade och njöt av tystnaden ...och solen....har nog aldrig förr hört så många olika fåglar...kvitter och sång om vartannat.Snacka om fridfullt....
Tills två svansviftare dök upp med husse och flickvän
Och sambon vaknade till liv och ville ha frukost och påklädning...

Jag och sonen åkte för att hämta upp stora sonen som ville att vi skulle åka och bada...+20,5 stod det på flera termometrar i vattnet....men dom som var i sa att det var nog närmare +10 hahaha
Jag och sonen satt under ett träd...han spelade gittar och så sjöng vi och hade lite mysigt...
På hemvägen stannade vi till för att handla sånt som han ville ha till middag nu när vi inte behövde tänka på syrran..sen blev han jättebesviken när det inte blev så i slutändan, men sånt är livet ibland...

Jag fick blommor till altanen av sonen i Morsdagspresent.....min mamman fick en vacker Fuccia av mig
Av dottern fick jag en lott som jag vann en liten slant på, den ska spenderas på en stor god glass nån dag

Försökte hålla mig vaken med hjälp av tv och tidningar tills Kicka skulle komma hem....02.40 stannade bilen på gården. Då stod jag och borstade tänderna och ögonen stod i kors....sa välkommen hem och godnatt, vi pratar i morron!

Måndag:
Upp när klockan ringde...morronbestyr och iväg med sambon till sjukan. Hade tänkt lämna honom bara och åka hem, men se det ville inte han inte....så där blev jag kvar heeela dan
Varmt, svettigt, hungrig, irriterad BLÄÄÄÄ skitdag helt enkelt....
Vände hemma på gårdsplan med Kicka i bilen istället...åkte iväg för att bada.Idag var jag först i vattnet kan jag säga, av ren ilska tror jag hihihi
Och så fanns det ingen som kunde tala om hur kallt det var , psykologiskt

Hann inte äta mat utan vände bara och åkte till dansträning....där jag ändå inte kunde ta ett steg pga värken. Men jag kunde ju titta...och mest tittade jag nog på Linns dator
Hon hade varit i DAnmark och tävlat och hade massor att berätta och visa!!

På vägen hem köpte jag en pizza....som jag tog en liten bit på....för jag var inte sugen när jag väl kom hem Men den slank ner i Peters mage

Krister hade varit här och lämnat nya plastskålar till mig så jag kunde göra tzatziki till honom...för mina blev överkörda av gräsklipparen i helgen!!!
Vi ska inte gå vidare in på det ämnet tror jag....

Tisdag:
När Peter åkt till jobbet så stod Nilla på altanen...och tänk idag hade jag kläder på mig hahaha
Vi hamnade i varsin stol i nästan fyra timmar och bladdrade
Det blev kallt och började regna....Peter kom hem på lunch och Nilla skulle hämta barn på dagis
Mer har inte hunnit hända idag
Ska iväg till pappa(som bytt kontaktperson fick jag telefonsamtal om....misstänker starkt att det ligger något bakom det)
Handla lite....laga lite mat och förhoppningsvis hinna äta den också innan det bär iväg till danslokalen igen.
Ska försöka vara lite mera fokuserad idag!!
Jag lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0