Jädra humör man ska ha!

Blir så ilsk på mig själv ibland...undrar vart mitt humör kommer från? Minns inte att jag blev sån här för några år sen....

Får jag inte sova som jag behöver så ilsknar jag till och blir en surkärring
Får jag gå utan mat för länge när jag är hungrig är VARNING! som gäller, då kan jag t om bits
Och när min planering skiter sig då jäklar svarar jag inte för vad som kan hända
Idag har alla dessa tre sakerna "slagit in"

Dessutom är jag så besviken för att jag inte hann träffa barnbarnet pga ovanstående!

Nu är maten klar men jag kan inte äta den än...för jag måste hämta hem ungarna först

Känner att hjärnblödningen är nära....ska andas lugnt och räkna till 10
Sen ska jag ÄTA!!!!

Hoppas att jag kan få träffa snuttan nån dag i helgen istället kanske....

Nåja, hoppas ni fått tag på er gräslök och era SVENSKA jordgubbar
Ha en riktigt trevlig Midsommar!

Kommentarer
Postat av: I-L

Det är inte nyttigt att bli arg sägs det, men vem fan vill vara nyttig...

Önskar hela eran familj en riktigt skön midsommar.. Lilleman med familj kommer hit i dag så här blir det förhoppningsvis lugnt...

Ska ta ett kort på skorna i rätt vinkel så du får se dom, hahaha du får säkert låna dom av Micka om du behöver nå något högt. Jag funderar på att börja använda dom i stället för stege...

Kram...

2009-06-19 @ 10:30:49
URL: http://illi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0