Oj vad tiden går!

Tagit lite semester från datorn hihi

Inte mycket att uppdatera, här händer inte mycket!

Det gamla vanliga bara....och så lite sol på det

I kväll har vi hjälpt svägerskan att flytta...sonen gjorde illa sig i ett finger så vi fick tillbringa kvällen på akuten.

Imorron ska jag och barnen på bio.

Det är ungefär vad som planerats....låter nästan som semester va?

På torsdag ska mina barn åka iväg hela dan och fiska, så då ska jag va ensam heeeela dan....dom tar nämligen min bil!
Ni ska se att det regnar då....så jag inte kan sitta i solen vräka
Fast det är helt ok det också.....då kan jag ju göra en liten koja under köksbordet...tända ljus, läsa och äta glass

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur kan dina barn ta din bil när ingen av dom har körtkort? :)

2009-07-02 @ 13:56:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0