Överraskande födelsedag!

Tack så jättemycket för alla gratulationshälsningar!!

Började min dag med att smyga omkring och fixa lite tvätt, disk...ta en dusch och sätta mig med en bok på altan. Familjen hade låååång sovmorron
Runt 13.00 var jag så himla hungrig att jag väckte dom så vi kunde äta gemensam "frukost"

Plockade undan och skulle precis ta på mig skorna för att hämta mamma och sonen som skulle komma hem på fika....då jag hör röster på grusgången....där kommer Pernilla och lilla Alma
Snacka om överraskning....fick en stor bukett med gula rosor och en fjäril mitt i buketten, och Alma hade valt en alldeles egen blomma...en minikalancoe(våreld) i en liten kruka...jättesöt

När jag hälsade på dom så kom Krister och Marcus och strax därefter Maria....
Jag var så fräck att jag bad Krister hämta mamma och sonen som stod och väntade medans jag fixade tårtan. Hade bakat bottnar igår kväll, skulle bara vispa grädden och lägga ihop med jordgubbar emellan...sockerkaks/marängbotten blev det

Av Krister och Marcus fick jag en liten vovve med solcellslykta, Maria hade med en Spikklubba(blomma)
Krister och Angelica hade tillsammans köpt en fin elvisp (min har varit trasig i mååånga år )
Av Kicka fick jag även en fin klänning/tunika och en chokladkaka med jordgubbssmak
Av Stoffe fick jag pengar att köpa vad jag vill, likaså av mamma....precis vad jag önskat

När vi fikat och pratat en lång stund och Pernilla och Alma åkt till morfar....så kom en bil till?!
Då kom Mariann
Fick en jättefin rosplanta, en värmekudde....och så en liten present för att jag vunnit en tävling på hennes blogg hahaha
En gästhandduk med hjärtan på
Av min syster fick jag en "väktaren i tornet" (blomma)

Kicka gav mig också en tårta i spelet vi spelar HAHAHAHAHA(molehillempire)


När jag skulle skjutsa hem mamma och sonen ville hon att jag skulle stanna på Stångebro gatukök för att köpa grillspett
Lämnade hem dom och så skulle jag skynda hem för att laga mat...men det slapp jag!!
För jag fick också grillspett från samma ställe som mamma

Nu är magen full av tårta och mat och jag är nöjd och glad.
Dagen blev full av överraskningar jag inte ens kunnat tänka mig.

Och i morron ska jag dansa...om jag kommer ihåg nåt vill säga...verkar som hjärnan tagit sommarlov

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vill bara säga grattis i efterskott! Har haft så mycket att göra i helgen så jag har inte suttit vid datorn så mycket.



Kramar Jeanette med familj

2009-06-08 @ 09:35:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0