Snart vänder det och går mot höst....

.....det sa alltid min pappa. Att efter Midsommar vänder det och går mot höst!
Låter jävligt tragiskt med tanke på hur mycket sommar vi haft hitintills haha
Nä det är efter midsommar det börjar, sanna mina ord

Antar att dom flesta vid det här laget har planerat vart dom ska vara vid silldags om regnet står som spik i backen....och idag är det värsta rusningen i affärerna efter gräslök och jordgubbar mm
För att inte tala om snapsbutiken!

Här blir första året nånsin som det blir lugnt och stilla med bara jag , sambon, sonen och dottern hemma.

Tyvärr måste jag trängas i affären idag bland alla (andra) tokiga människor för att hjälpa sonen att handla.
Annars hade jag nog lagt det på hyllan totalt....

Nu ska jag ta hand om disken jag dissade igår kväll....vet inte vad som hände...när kl var 21.00 bara la min kropp och knopp av....
Hade tänkt åka ner till trädgårdsföreningen men blev sittandes och bara glodde typ....
Skulle se en film hemma med familjen men har inte en aning om vad den handlade om, för mina tankar var överallt och ingensans....
Midsommar har ju även den högtiden blivit ett hjärnspöke nu för tiden...det är väl det som liggar och gnager kanske....det är väldigt svårt att springa ifrån sig själv och sina minnen har jag upptäckt
Men det är ju attan att det ska komma ifatt som mest just vid högtider, när man borde vara förväntansfull och glad

Kommentarer
Postat av: Ribecca

snapsbutiken hade massa att göra idag vill jag lova! spec eftersom corren hade gjort ett test, och den som låg etta inte finns i butiken! panik!

2009-06-19 @ 01:09:01
URL: http://rialbest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0