Som en gammal urvriden skurtrasa....

Så känner jag mig nu....helt tom och snurrig i bollen...satans värk i kroppen...trött som attan
Varit på språng sen i morse
Upp och se till att karln kom iväg till jobbet....sen har jag knappt hunnit andas förrän nu

Skjutsat dottern på skolavslutning....handla lite under tiden....hämta dotter (och kompisar), överlämna en ros till dom
Iväg för mera shopping....div ställen skulle besökas....till brädgården för att hitta bra "handtag" till studentskylt
Här köps ingen färdigtryckt, här gör vi själva!! Så det har Kicka och jag pysslat med en stund medans sonen var iväg och pyntade traktorsflaket inför morrondan

Har kokat potatis som ska bli potatissallad, ungsgrillad kycklingfilé, gjort en ost/skinkpaj....kokat ägg...fixat kladdkaka...

Köpt blommor och "djur" att hänga runt halsen....champagne och jordgubbar...
Strykt skjorta
Dammsugit och torkat golv....

Mitt i alltihop skulle karln till sjukhuset och tänk jag hann slänga i mig ett par korvar nånstans däremellan
Ett besök hos sjuka svärmor också...

Imorron är det uppe innan tuppen som gäller....skjutsa sonen till Champagnefrukosten, sen till skolan
Jag måste hinna med att förbereda maten, duscha, innan det är dags att hämta upp stora sonen och mamma för att möta STUDENTEN på skolgården!

Så strax mina vänner ska jag bädda ner mig...hoppas på några timmars effektiv sömn!

Kommentarer
Postat av: nathalie

Åldersgräns för att bli gravid ?

2009-06-11 @ 22:51:31
URL: http://naatys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0