Sommar, sommar, sommar!!

Åhhh så varmt och skönt det är!
solen skiner från en klarblå himmel och jag har just avnjutit en youghurt på altanen.
Det är så härligt att sitta där och titta på allt grönt, blommor, höra fåglarna kvittra

Dagens schema består av naprapatbesök....handla, hjälpa en kompis....och så blir det dans

Ska bli så kul att träffa "gänget" igen, känns som det var länge sen men det är det ju inte egentligen

Ska allt se om jag hinner med en liten stund i solen också....kan bli tufft idag.
Men den ska ju skina i flera dagar nu så jag hinner nog det också!!

Ha det nu riktigt skönt mina vänner....ni som har semester: Vilken tur med vädret ni har!!
Ni som jobbar: hoppas ni hinner ha en stund när ni slutar där ni kan njuta
Och alla ni som varken jobbar eller ha sememster.....NJUT av solen, sommaren och livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0