Sommarlov!

Många barn och ungdomar har redan fått sommarlov från skolan, och snart har hela Sveriges ungar ledigt.
Min hjärna har redan tagit sommarlov! Från dansen....det blev som jag befarat

Inte en enda dans kunde jag dansa bara rakt av utan glömde steg eller kom av mig
Inte blev det särskilt mycket dansa heller för min del...både på ont och gott.....
Kände på hemvägen att jag nog velat dansa mera, men jag slapp ha ont !

Förutom i mitt ena ben....gjorde en praktvurpa, och inte ens på dansgolvet
Skulle resa mig från stolen för att gå upp och dansa när jag, för sent , upptäckte att jag trasslat in min ena fot i Marianns skopåssnöre....PLADASK så låg jag där som en snopen träskpadda
Resultatet: ett uppskrapat knä och blåmärke. Fy fan så klantig man ska va, smidig som ett kylskåp.

Det kändes trots allt gott att ha en bundsförvant i Cissi.....hon var också lite lost igår(förlåt gumman hihi)


Marinn har flirtat in sig hos en i personalen hahaha
Igår ville han ha hennes nummer för att kunna ge henne svamp...jag varnade henne för att han inte sagt vilken sorts svamp och att hon måste vara försiktig även i hennes ålder HAHAHAHA



Kvällen som helthet var trevlig, som vanligt i goda vänners lag....mycket fniss och skratt och en och annan SKITBRA idé lyckades vi också klämma fram
Inger och jag spånar rätt mycket, eller hur?

Nu blir det inget Bjärby förrän i höst. Men en gång i sommar ska vi ses på en dansbana på en koloni i Emmalund. Nämlingen den 7/7...

Och förhoppningsvis är vi ett gäng som kommer iväg på nån dans någonstans i Sverige.
Kom gärna med förslag på ROLIGA danskvällar, övernattningsmöjligheter osv....så finns det chans, eller risk kanska jag ska säga att det dyker upp ett gäng galna östgötar och hälsar på

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0