Söndag igen....

Kändes som en söndag igår också tycker jag...säkert välbehövligt för vissa haha
Idag har solen skinit lite på mig...mellan regnskurarna.
Suttit ute en stund i alla fall...skönt!

Sen letade vi reservdelar till diskmaskinen som gick sönder idag
typiskt att jag ska ha så jäkla ont i hönderna just idag, och måste diska för hand
Snacka om att bli bortskämd med diskhjälp!

grillat lite....men kunde sen inte äta så mycket
Vill INTE bli sjuk som barnen.....båda sönerna har samma "sjuka" och igår började dottern
Ingen av dom hade aptit så det bidde mat över tills i morrn också, vilket ju är himla praktiskt

Sambon har fixat lite med min dator, så den ska va lite vassare.
Fick ett av hans gamla tangentbord som han inte gillar....vilket inte jag heller gör.
Bokstäverna verkar fasen inte sitta på samma ställen. Det blir fel hela tiden!
Funkar tydligen bara med usb så annars får jag va utan säger han
Men det är större knappar och jag får mera ont i fingrarna av att skriva, så det får väl bli korta inlägg i fortsättningen.

Jag sitter här med en hårinpackning, ansiktsmask....snart ska jag skrubba hela kroppen inklusive hönder och fötter.
Lägga mig ett varv på massagemadrassen ....
Kanske måla naglarna...funderar på orange eller grönt så här mitt i sommaren

Nu ska det bli sommarvärme sägs det....här har ni en som hoppas på att det är sanning!

Vill sola och bada.....sitta ute sköna sommarkvällar....njuta av vårt land när det är som vackrast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0