Storm ute, storm inne...

Blåser som attan ute....och jag är ilsken!

Blev väckt av telefonen tidigt i morse(jag som tänkt mig sovmorron)
En sjuk son som behövde pysslas om, få lite medikamenter
Genomförkyld, feber och halsont

Studentsonen är också förkyld, ont i ett öra och hals...inte så konstigt kanske. Så blöt som han var typ hela fredagen!

Åkte till apoteket för att spendera de få hundralappar jag fått tillbaka på skatten.
Hämtade även ut antibiotika som dottern fick utskrivet efter ett besök på akuten i går kväll

Så åkte jag till pappa....och det var där ilskan tog fart
Inte på pappa alltså....
Tyvärr hade jag lagt ur kameran ur väskan!!!!

i morron är det jag som bokar möte med chefen för stället!
Tyvärr tror jag inte att det ger nånting i längden, men snart gör jag en anmälan!!
Tycker dock det funkat bra ett tag efter varje möte jag haft förut....men det är bara för ett kort tag
Förstår inte att det inte funkar med kommunikation, och hur svårt ska de va att hinna med små enkla saker?
Det är inga jättekrav jag har! Jag vill bara att pappa ska ha det bra...att han ska ha en dräglig tillvaro!
Är det för mycket begärt?!

Kommentarer
Postat av: Linda

på dom jävlarna! en vacker dag äre ju faktiskt dom som ligger där som halvdöa kollin...vill dom också bli behandlade som brösmulor? tror faktiskt inte det :) hälsa morfar från alla oss när du är där nästa gång!

2009-06-14 @ 21:24:39
URL: http://litenlinda.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0