Värmebölja!

Vilket sommarväder vi fått!!!
Vem har tid/ork/lust att sitta vid en dator då?!
INTE JAG I ALLA FALL!!!!

Gör ett snabbt undantag så ni inte tror att jag gått åt i värmen

Torsdag: Minns knappt vad som hände hihihi......länge sen!
Men det bidde ett långbesök hos en deppig pappa, lite sol, hämta fribiljetter till bio, ett besök av Mariann (som sa hejdå inför sin semesterresa ) god mat och avsluta dagen med minigolf = BRA DAG!

Fredag:
Hämtade mamma på morronen. Sen satt vi och bubblade och solade på altan till sen eftermiddag. Med avbrott för lite lunch och fika.
avslutade mammastunden med ett besök för STOR mjukglass.

Handlade lite på hemvägen och så tutta på grillen....det blev en kall Hof till detta.
Avslutade den kvällen med film och familjemys = BRA DAG!

Lördag:
Sovmorron!
Rensa ihop gamla tidningar och lite annat och besökte soptippen.
Köpte en burk mask i sportfiskaffären.
Åkte hem och väckte familjen, åt lite frukost och så skjutsade jag och sonen Kicka till Sandvik där hon känner en tjej som jobbar i receptionen.
Efter att hennes pass var slut så badade dom, fixade lite käk och fiskade.
Under tiden fixade jag lite i köket....Krister och sambon hämtade en "ny" spis vi köpte på blocket
Inmontering av den och trixa med lite bänkar och grejer....
Åt rester från fredagen, blev massor grillat över
Strax efter 22 gav jag mig iväg för att hämta hem dottern.
Avslutade denna kväll med vått ansikte, kramp i halsen av återhållet hulkande till "When a man loves a woman" = BRA DAG!

Söndag:
Än så länge har inte mycket hänt kan jag säga
Fixat med lite tvätt och disk.....väntar på att familjen ska vakna.
Se om nån vill bada med mig idag
Inget kul att åka iväg ensam....

Vad som händer under dan vet jag inget om i nuläget....den som lever får se helt enkelt....
Men jag ska nog gå ut en stund nu i alla fall....

Så, nu har jag uppdaterat. Alla glada och nöjda?

Ps. Jag har inte missat det som händer i Iran, att popkungen är död mm mm
Säga vad man vill....han må varit en konstig människa, men vilken artist!!
Vilken dansare!!
proffs uti tåspetsarna....

Och jag har längtat till Chappen varje dag!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0