VIKBOLANDET!

Gårdagen var en bra dag
Massor av sol och värme...hann sitta en stund i solen och på den korta tiden höll jag på att svettas bort

Dagen gick i ett rasande tempo och jag hann inte ens äta! Mer än smörgås och fika senare på kvällen...

Bla hann jag med ett naprapatbesök....hon var bekymrad över mitt bäcken sa hon.
Det kan du sluta med sa jag....för det har jag varit i 15 år och det hjälper inte

Runt 16.30 fixade jag lite matsäck och packade ner lite "överlevnadsprylar" så vi skulle klara en danskväll i det gröna....
Mariann ringer..stres, stress efter jobbet...är på väg!

Inger ringer och är lite sen...har glömt kartan på jobbet!

jag har ingen skrivare så jag skriver en vägbeskrivning för hand haha
Sen visar det sig att det inte är samma väg som hon tänkt åka

Vi improviserade lite och vips var vi framme vid Helgestads IP utan att ha behövt vända eller leta efter vägen
The fantabilous four...det är vi det hahha

Vi som hade fattat att det var utomhusdans blev överraskade....men vilken lokal!!!!
Superbra golv och gott om plats.....
Vill passa på att göra vågen för alla SOI`N:are

Jättebra ordnat och gott fika...en supertrevlig kväll helt enkelt.
sen att vi i Linköpingshörnet var lite tröga i starten är ju en annan femma hahaha
Vi hade nog överhettat våra hårddiskar i värmen. Kom inte på en ända dans vi kunde HAHAHA
En och annan kände vi igen när dom dansades så vi hoppade in...
Men 21.55....fem minuter innan det var slut på dansen DÅÅÅ började vi vakna till liv!!!
Det första vi kom på var Pop da booty....vi höll på att skratta ihjäl oss

Hemresan gick så bra så, med Inger vid ratten....

När jag väl kommit i säng så protesterade min kropp...framför allt min mage
antagligen pga brist på mat i samband med medecin innan läggdags.
Hade jätteont och mådde illa....runt 04.30 kunde jag inte hålla emot längre utan kräktes
Det gick flera timmar innan det lugnade ner sig....hade just somnat när klockan ringde.

Upp och hjälpte sambon med bestyr så han kom iväg till jobbet....iväg och hämta mamma för hon ville handla. Långhandling på MAXI var inte det jag längtade mest efter idag.
Men det gick bra trots allt

Försökte få i mig småklunkar vatten för jag svettades så himla mycket i värmen...men jag mådde så illa att jag bara fått i mig ca ett glas sammanlagt.
Några skedar youghurt också...
Mår fortfarande illa och kroppen värker i brist på medecin
Jag som vill åka och bada...sola och njuta av sommaren!!

På eftermiddagen blev det även ett besök på VC med sonen som visade sig ha halsfluss!!!

Nu ska snart försöka sova.....hoppas på en bättre dag i morron

Och mina SOI`N vänner.....i augusti är vi på plats igen!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0