Återigen en ny vecka....

Tog mig knappt ur sängen i morse.....ryggen ville vara kvar i viloläge om jag säger så.
Sen tog det tid att komma igång för varenda muskel och led var sååå stel.

Men ingen magsjuka än, TACK O LOV!

Men när jag vaknade så var det ändå med ett leende på läpparna för jag mindes min (senaste) dröm

Det var om min fd kör.....drömde återblickar likosm....gick igenom olika konserter vi haft...kunde riktigt känna den där känslan som befann sig efteråt....nästan som ett rus

Och så tänkte jag på våra Kick-offer vi var iväg på hahahahaha
Ojojojoj så kul vi nattsuddare hade det

Så slog jag upp ögonen och såg att solen sken!
Kände mig så pigg och glad......tänk att så lite kan göra så mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0