Bra början på dagen....

Först och främst Emil: Du gjorde ett tappert försök i måndags, men som jag sa ...hade du fixat den dansen hade jag gått hem!! FÖRLÅT att jag inte nämnde dig i inlägget.....Nu gör jag det:) Kram!

Challe: Tack vännen för att du bryr dig!! Massor av kramar till dig!!

Mariann: Love you!!

Igår kväll tände jag ett doftljus, plockade för mig en kiwi, en shoron och några druvor och satte mig i soffan och myste....
Så ringde Tessan den lilla snuttan och bluddrade en stund...fast vi skulle ses idag haha
Men jag gick i säng tidigt....uj vad sliten jag kände mig.

Sov dåligt....blä
T om katten har varit orolig i natt

Upp tidigt idag för att åka till sjukhuset.
Lite snorkig madam undrade om det var nåt att söka för....den lilla knölen på benet

Den är ju liten på morronen....växer till sig framåt kvällen och framför allt när jag går eller dansar...då värker den som attan ju
Dom kanske borde undersöka den när den är som värst eller? Fast det funkar ju inte riktigt så, jag vet

Nåja, Tessan som visste att jag skulle till sjukan bjöd mig på smaskig frukost efteråt
Vi SKRATTADE i oss mackorna under två timmar typ



Men lite allvar hann vi med också....blir så upprörd....det finns fan folk till allt!!!!!
Men men....hennes små ulltottar är så keliga så...helt underbara...Inget skäll eller nafsande här inte.

Acke tycker om att sitta vid datorn



Hann hem och fixa lunch till karln....skjutsa sonen till träning....dottern till en kompis...
Tjuttrat lite med ett hårt arbetande Troll

Och nu ska jag se om jag få lite diciplin på den här kroppen och knoppen och TRÄNA lite.....behöver få in texter, steg, räkning, smile, smörpapper mellan knäna och en pinne i röva....och så lite höftvick antar jag
Nu......

Kommentarer
Postat av: Världens Bästa Emil

Tack... :P

Det gör ingeet att du glömde mig....



Jag ska försöka sätta en svår dans... :P

2009-03-05 @ 18:35:29
URL: http://metrobloggen.se/suikoden
Postat av: Tessan

Ha ha ja en pinne i röva....det är vad jag ser ut att ha på kortet här:) Själv ser du ut som den söta lilla pralin du är!! ;)



Tack gumman för att du förgyllde min dag med ditt underbara skratt!!



Löööööv U !!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0