Danskväll

Klart att jag åkte på danskursen....dottern sa att jag såg ut som jag stapplade mig fram med rollator fast utan rollator hahaha
Ni kan nog tänka er hur bra det gick....
Försökte lite grann på varje dans men fick ge upp väldans fort.
Kunde inte ens va med på hela utlärning DET har aldrig hänt förut...för det går ju så sakta och utan musik...men idag ville det sig inte

Jag hade dock fått kläm på mycket av läxan....det var i mittenpartiet det snurrade till sig....även med hjälp nu i kväll så då ska vi inte tala om hur det gick när jag försökte själv

Men vi stannade kvar på sena kursen också
För vi hade så roligt....satt och pratade och skrattade

Och skvätte vatten på varann när några dansade Splish splash.....gjorde lite armrörelser och så...sittandes alltså....hittade på lite egen koreografi emellanåt....

Och så sjöng vi med i låtarna....kan man inte dansa kan man alltid vara doa kör

Stora övertalningsgruppen var på plats idag också....försökte få med oss till Nyköping på lördag på dans.
Anledningen till att jag inte ens låtsats om den är ju att vi åker till Skåne helgen efter....det är mycket som ska planeras och fixas innan jag kan åka iväg nånstans....med mamma och pappa....och familjen här hemma....även om det bara blir en halvdag.

Sen har jag ju så himlans ont och tycker det är dumt att dansa sönder mig helt....hinner inte läka allt på en vecka......
Men som gänget sa....man behöver inte dansa så mycket, vi kan bara umgås och ha trevligt och det blir ju så mycket roligare om vi är många

Vi får se när lördan är här......just nu är det piller som gäller och så march i säng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0