En ordentlig omgång....

...det var vad jag fick igår kan jag tala om
Känns som jag har blåmärken över större delen av kroppen hahaha
Kunde knappt torka mig efter duschen ens en gång.....
Men lite av den där hemska värken som blir när man gått och varit så spänd länge, den är bättre

Känns himla skönt!

Sonen ringde igår och hade sån tandvärk...fick en akuttid nu på morronen, så jag har tillbringat en timme i väntrummet där. Suttit i en skön fåtölj och övat sång hihihihi
Som tur var så var jag ensam där.....

Får ta alla tillfällen man kan...

Nu ska jag snart skjutsa sambon till ett läkarbesök....och i eftermiddag ska dottern till röntgen.
Så ser dagens planering ut....sen kan ju vad som helst hända där emellan, det vet vi ju allihop

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0