Fart och fläkt

Blev en längre eftermiddag än jag planerat....hmmmm vilket betyder mindre vila för mig.
Vissa saker måste få ta sin tid så är det.....
Nu har jag i alla fall klarat av pappas räkningar, en sak mindre att tänka på.


Pratat ett långt tag med mamma....hon har varit himla dålig idag igen. Hon trodde det berodde på ett ganska långt men trevligt besök igår
Hon känner att hon inte riktigt har ork längre....men hon vill ha våfflor i morron, så jag ska hämta hit henne

Dansade några danser i kväll, hoppade över de flesta snurrar och de skuttigaste, snabbaste.
Sen hade jag trevligt med Grammis....pratade och åt choklad


Fick ett par till jättefina örhängen av Ingela, som passar till mitt armband jag fick av Mariann
Och en skiva med gospelmusik.....det är gladmusik det!

Nu ska jag bara varva ner känner jag.....
Och försöka att inte planera morgondagen under natten, men det är ju lättare sagt än gjort
Fast det blir ju sällan som jag planerar i alla fall....tänk om allt bara kunde lösa sig utan att jag planerade
Näe....jag MÅSTE ha koll känner jag, så mycket jag nu kan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0