Fler timmar på dygnet....

....eller mera ork!
Det sista vore inte dumt alls

Har fått det mesta gjort som jag skulle idag....förutom nästan det viktigaste....och det hinner jag INTE i morron
Nämligen att fixa färdigt tävlingskläderna....lite småfix bara men det tar ju sin tid i alla fall.
Och just nu är jag så in i döden trött så det skulle aldrig funka....så nu har jag bestämt att:
JÄKLAR VAD BRA ALLT ÄR!!!!!

Det jag inte hunnit hinns inte....det jag inte kan, kan jag inte...svårare än så är det inte.
Det lär inte bli bättre än så här

Fast lite stress känner jag inför morrondan.
Mamma ska till frissan, sambon till läkare, det ska handlas till mamma, son och familjen som ska va hemma i helgen.
Det ska tvättas och packas...
Och så ska det tränas lite på uppvisningsprogrammet....

Och så bara MÅSTE jag hinna raka mina ben
Och armhålor
Hemska tanke om jag glömmer det mitt i stressen hahahaha Buschwoman fick plötsligt en ny innebörd
Hade tänkt mig en lugn avkopplande kväll i morron med ansiktsmask och nagellackning också
Kan nästan tänka mig hur det kommer bli med det.....

Känns som det är så mycket som ska styras med innan man kommer iväg....kanske kan man kalla det lite resfeber ändå
Jag har ju bara i morron på mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0