Fnurra i maskineriet

Hur konstigt är man skapt egentligen?!
Här har jag legat och vilat och försökt "dansa" i huvudet liksom.....inte ens då blir det rätt!!!
Kan ni förstå.....hur svårt ska det va.
Om jag "drömmer" hur jag ska röra på en arm så blir det fel med fötterna fast jag ligger still....snacka om att det är långt mellan trådarna hahahha

I danslokalen i kväll blev det mest till att sitta på en stol...svettades som attan när jag kom dit...skakis var jag också.
Kanske av rädsla för att misslyckas igen
Andfådd innan jag ens började dansa.....det gick inte så många varv kan jag säga. Var så yr redan innan ju...flackade med blicken och hade svårt att fästa den på en punkt.
Gav upp...hade inget annat val. Lite överlevnadsinstinkt har jag trots allt kvar

Det enda jag tror jag INTE kommer ha problem med på tävlingen är att se glad ut....för jag blir så sabla full i skratt åt mig själv när det går åt pipsvängen....ju mera fel jag gör desto mera skrattar jag.....liiiite knäpp kanske jag är då!

Nu har jag varit vaken alldeles för många timmar känner jag....blivit som en baby....hihihihihi
Kan inte hålla mig vaken mer än några timmar åt gången....så natti natti.....hörs i morron

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0