Försöker smälta....

Sitter här och funderar och går igenom helgen som gick...
Mycket intryck som ska sorteras

Man går igenom tävlingen....varför gjorde jag si, varför gjorde jag inte så....
Tänker på alla mysiga människor man pratade med
Kickas och min helmysiga lördagsmiddag för att fira lite
Resan i sig....med alla goa skratt och så trevligt resesällskap
Den härliga vårpromenaden

Ja det är mycket som snurrar

Men nu väntar det verkliga livet....iväg och handla med mamma
Hjälpa sonen att tvätta
Laga middag
Och så dansträning ikväll igen
Måste erkänna att både kroppen och knoppen var lite slitna igår kväll hahaha
Får väl se om jag hunnit ifatt tills ikväll

Ha en fin dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0