Fortsättning Fredag...

Fredag eftermiddag.....tog en 10:- hamburgare till lunch...snabbt och billigt

Var hos sonen med grejer han behövde....försökte övertala honom om att följa med till farmor morron hihi
Tänk att det ska va såååå jobbigt efter en viss ålder

Åkte till pappa. Han var väldigt virrig först....pratde en massa konstigt men det var ju bara att hänga på.
Han skulle ut ikväll sa han....han fick välja precis vart han ville, så han skulle inte kunna se Så ska det låta som jag tipsade om.

Sen berättade jag lite om familj och så.....sa att hans son fyllde 50 i måndags och att ena dottern fyller år i morron.
Han smaskade på sin banan och tittade i taket.....vi pratade på lite om ditt och datt och så plötsligt säger han.....VEM fyllde år sa du?!
Jag upprepade....
HUR MYCKET sa du?!
Jag upprepade....'

Hmmm och han har inte ens bjudit på fika, grymtade pappa HAHAHAHAHHA
Skrattade gott....det var det enda han tänkte på
Förklarade att han varit bortrest......

Sen följde jag pappa ut i dagrummet när han skulle fika....det var så härlig stämning där idag, trots att personalen hade fullt upp för nån av de boendena var dålig och krävde mera tillsyn.
Men det var två av mina favoriter som jobbade idag.....dom är så himla härliga

Åkte till Maxi för att köpa lite som jag missat....stötte på Nilla och barnen...fastnade där en långstund...så kom Grammis också...och lurade på mig naturgodis jag aldrig smakat...ska bli intressant
Lakrits i yougurt och nåt frukthack med vit choklad....

Ska strax börja med middagen här...men först ska jag träna lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0