Fortsättning...

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om från gårdagen....det hände så mycket hela tiden att det är ganska rörigt i hjärnkontoret.

Mariann, Kicka och jag uppfyllde hela Challes önskelista....Kläder= ett par hemmasydda shorts i typ pyjamastyg+IDOL t-shirt
Smycken= egenhändigt gjorda bling-bling halsband av plastpärlor
Böcker(biografier)= En pixie sagobok "Bo tvättar bilen"
Scince fiction film= Inspelning med mig och Mariann när vi tränar inför swedish open
Orientaliska saker= ätpinnar med kinatecken
Vaniljdoftljus= ett handstöpt ljus med påtejpade vaniljstänger och lappar med ord som "baugette, oui, Paris, camenbert......


Jossan badade i presentkartongen med frigolit.....jag mannekängade med utklädningkläder....

Orkade inte dansa så mycket för mitt onda ben så jag gjorde en Markolio....låg på golvet och snurrade runt
Satt på en stol och försökte "dansa" Icebraker...det blev tufft med vändningarna efter en stund *puhhh*
Mariann och jag headbangade lite istället

Jag fick också present!!! Ett jättefint armband av Mariann som hon gjort själv

Dagen idag har varit seg.....gått på sparlåga liksom
Men jag har ändå haft en trevlig stund med några sköna brudar

Nu ska jag äta lite mat...och kolla runt bland alla bloggar här....det lär nog ta en stund

Hoppas det sista blir färdiglagat på bilen i morron så att den går igenom besiktningen på tisdag!

Den här veckan har vi fyra sjukhusbesök i familjen som ska klaras av.....
Men lite kul händer också däremellan

Nu har jag bara 3-4 hemlisar kvar....varav du inte vet en Mariann...pilutta dig hahahaha
Än så länge i alla fall....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0