Fredag en stund till....

....om ni orkar hahahaha

Hade ingen lust att laga middag.....dottern tog över
Och jag lovar er....en sån dotter skulle ni ha

Jag trampade danssteg och försökte mig på lite armvift...vilket naturligtvis blev katastrof!
För rör jag en arm så har jag glömt vad jag ska göra med fötterna
Jag la ner det och försökte mig på lite texter istället....
Så kom karln från jobbet och vi blev beordrade till bords där snuttan dukat med finporslinet och vikt servettar i en fantastisk kreation.
Öppnat en flaska spanskt vin från 2004 och så serverade hon biff, pommes, grillad tomat och majskolvar...färska grönsaker och "home made" vitlökssmör(som var starkt som attan men gott)

Tänt en massa ljus överallt...t om på toan

Så nu har vi haft ett eget kalas sa hon....lilla snuttegumman

Vi fick i oss ett glas vin...gott SKÅL!
Och ett par till....fortfarande gott....SKÅÅÅL!!

Nu är flaskan slut och här sitter jag och nynnar för mig själv.....En massa Jesus skval som karln säger Jag kallar det gospel jag.....
Snart blir det så ska det låta, och jäklar vad jag ska yla med i låtarna då....SKKKÅÅÅÅÅLLLL!
Hittade en bärs i kylen thihihihihi

Grattis bror och syster som firar för fullt!!!!!!!!!!!!!!!

Näe, JAAAG är inte full

SCHKÅL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0