Gillar söndagar

Oj vad jag har börjat bli bortskämd på söndagarna:)
Av min dotter först och främst!

Jag orkade inte ens hålla mig uppe tills jag skulle ge mig iväg till Ingela, så jag fick lägga mig på soffan och vila.
Sen fick jag skjuts av sambon dit för jag var så yrslig ....och det hade börjat snöa och då blir man ju ännu mera konstig när man måste anstränga sig när man kör.

Nåväl...framme i Gistad så fick jag ett par jättefina örhängen i mina öron...gjorda av Ingela själv
Sen hade vi några roliga timmar med massor av skratt och flams...men lite duktiga var vi också:)

Hon skjtsade mig sen hem.....och nu kommer vi till den här söndagens stora överraskning....
Under tiden jag varit borta så hade dottern:

1 Gjort rent ugnen
2 Gjort rent kylskåpet
3 Bakat matbröd
4 Bakat kladdkaka samt en underbar vaniljkaka
5 Lagat middag

 [angel] Jo nog är hon värd att följa med på vår lilla minisemester nästa helg!! [love]

Nu har jag ätit...både mat och kaka [blush_shy]

Ska inta viloläge igen...för det känns att det behövs

Sitter här och minns Marias miner, asgarv och flams under eftermiddagen....jisses så kul vi hade:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0