God morgon!

Den här morronen har jag fart omkring för halva dan känns det som

Skjutsa båda barnen till skolan, hämta stora sonen(för färdtjänsten strulade ) Skjutsa honom till hans skola....hem och väcka karln och hjälpa honom med kläder....då ringer stora sonen från skolan och säger att han ska åka hem igen för resten av klassen har gått iväg nånstans och ingen har meddelat honom
Hämtar honom hem hit där han får vänta tills jag är färdig.....ska iväg på möte med kommunen angående serviceboende till mamma.

Sovit liiiite bättre inatt....berodde nog på alla gonattkramar från Monica....Challe och Emil
Och att kroppen fått laddar ur lite ....skratta mycket så lite endorfiner for omkring i kroppen....ihop med lite medikamenter

Fast jag vaknade varje gång jag skulle vända på mig....fick liksom hjälpa till genom att dra i nattlinnet för att komma runt....ryggen mår inget vidare...tror tyvärr diskbråcket fick sig ett åka när pappa höll på att ramla och jag fick tag i honom och vippade honom i säng

Och säg nu inte att jag skulle låtit honom göra det!!! För det gör man inte, rent instinktivt så grabbar man tag.....Thats life

Ska smörja lite och får väl skaka ur piller burken lite extra idag.....vila lite på eftermiddan så kanske jag kan ta mig runt några dansväggar i kväll också.....

Envis?! Näe, inte jag inte

Kommentarer
Postat av: Lorak

Fan va snålt när der blir så att en inte blir meddelad!! Ush , skäll ut dom ordentligt !!

2009-03-17 @ 10:04:32
URL: http://lorak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0