Hej hopp....

....alla glada
Här trodde nog de flesta att jag skulle fortstätta meningen på ett helt annat sätt, eller hur hahaha
Tji fick ni

Morronen började med att telefonen ringde innan klockan.....
Färdtjänsten som skulle hämta min son hade fått vårt nummer!!! Grrrrr

Sen tog karln min bil till jobbet för att fixa ett däck innan besiktningen vilket resrulterade i att jag fick ringa Mira för att avboka vår fikaträff....men hon ville träffas och var så rar och hämtade mig
Vi fikade lite ....pratade massor ....fnittrade en del och tittade på film från i lördags

När jag blivit hemskjutsad hade jag fått hem min bil...och meddelande om att den inte gick igenom den här gången heller....ett nytt fel!! Konstigt att inte nån verkstadspersonal sett det
Eller att det inte upptäcktes vid förra besiktningen för enligt killen där idag så hade det nog inte gått sönder nyligen!
Sabla skit också

Nåja,in med ungarna i bilen....iväg för att handla lite till mamma och sonen....lämna det och iväg till vårdcentralen. Antibiotika till bägge!!
Ganska mycket oväntade utgifter för plånboken

Nyligen hemkomna och barnen har hjälpts åt med att få in en lasagne i ugnen medans jag sitter här
Har ont i ett finger.....
Fick en autograf idag....


"Teddy" står det!!!
Det är Miras hund den lilla odågan...som ville bli klappad och var så rar så....sen högg han utan förvarning när jag bara satt i soffan
Vet inte än om han fortsättningsvis ska få höra till skaran av vänner.....

Snart är det dax att öppna skopåsen med stinkbomberna igen....funderar starkt på att lägga ett par doftljus i varje danssko.....
Hur ska det gå ikväll då?
Man kanske skulle ha nån tävling om det nån gång....."Ska hon klara av kvällens utlärning?"
" Hur mycket ska det orkas dansa idag?"
"Kommer hon ihåg förra veckans dans?"

Vad tror ni om det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0